Creeaza-ti singura incaltamintea!

Conditii schimb sau retur

Atentie! Incaltamintea facuta pe comanda personalizata, nu se poate returna. Comenzile sunt facute dupa indicatiile trimise de catre client si nu sunt acceptate conditiile de retur.

Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

 

In cazul in care nu iti place cum se aseaza pe picior incaltamintea, te-ai razgandit sau pur si simplu vrei alta pereche, scrie-ne pe email: noi putem posta perechea ta in sectiunea 'Stocuri' . Pentru procedura concreta, te rugam sa ne scrii.

Inaltimea tocului difera in functie de numar a.i. inclinarea piciorului sa fie aceeasi pentru toate persoanele. Inaltimea trecuta pe site corespunde numerelor 36-37 si este aproximativa (cu mentiunea ca se masoara pe mijlocul proiectiei tocului, niciodata la exterior). Persoanele care poarta 34-35 vor avea o inaltime de toc mai micuta, iar persoanele care poarta 38-41 vor avea o inaltime a tocului mai mare. Pentru informatii exacte legate de inaltimea tocului, va rugam sa ne cereti prin email aceasta informatie. Altfel, inaltimele orientative trecute pe site nu vor constitui caz de retur.

 

Diferentele de nuanta ale pielii sunt subiective si nu constituie caz de retur. Orice pereche va fi confirma pe email, inclusiv culoarea aleasa de catre client din mostrarul expus pe facebook. 

Atenție, pieile naturale au uneori mici diferențe de culoare, mici neregularități - acest aspect nu constituie motiv de retur.


Pot exista situatii in care hotaram sa ajustam sau sa inlocuim perechea de incaltaminte. Aceste situatii sunt decise de la caz la caz si nu sunt valabile intotdeauna. Va rugam sa ne scrieti la adresa contact@pantofica.ro daca aveti nevoie de ajustari sau incaltamintea nu este potrivita.

In cazul in care nu ti se potriveste perechea de incaltaminte comandata, te rugam sa urmezi pasii pentru care te incadrezi:

1. Incaltamintea imi scapa din picior

- in cazul in care incaltamintea iti scapa din picior, este vorba de un decalaj de jumatate de numar in plus care se poate rezolva in atelier. Te rugam sa ne contactezi pe adresa de email de pe care ai primit confirmarea comenzii sa ceri adresa de livrare a perechii. In general, ajustarile pentru acest caz dureaza 2-3 zile. Se adauga timpul pentru transport.

In acest caz, perechea se ajusteaza, nu se returneaza si nici nu se schimba. Costurile de transport sunt suportate de catre client.

2. Incaltamintea ma strange

- in cazul in care incaltamintea te strange, in primul rand, te rugam sa o tii in picioare prin casa  timp de jumatate de ora (Atentie! Sa nu se zgarie pe talpa sau sa nu se zgarie pielea). Intotdeauna pielea se lasa. Daca totusi consideri ca este necesara interventia noastra, te rugam sa ne contactezi pe adresa de email de pe care ai primit confirmarea comenzii sa ceri adresa de livrare. Ne vom ocupa sa largim perechea ta, astfel incat sa iti vina ok.

In acest caz, perechea se ajusteaza, nu se returneaza si nici nu se schimba. Costurile de transport sunt suportate de catre client.

3. In cazul in care perechea iti este prea mare sau nu iti incape deloc in picior, inseamna ca ai gresit masuratorile. Intotdeauna ne ghidam dupa masuratorile trimise si nu se intampla niciodata sa iti trimitem un numar gresit (raportat la masuratorile tale). Perechile sunt verificate de 5 persoane inainte sa ajunga la tine, iar daca identificam o greseala de-a noastra, refacem perechea si ne asumam costurile. Verificarea consta in: verificarea calitatii si verificarea numarului cu lungimea pe care ai trimis-o. Daca pe talpa scrie alt numar decat porti nu inseamna neaparat ca este gresit numar, cel mai probabil este vorba despre un decalaj al calapoadelor. Oricum, te rugam sa ne contactezi pentru inca o verificare.

Update incepand cu 20 august 2012

Acceptam inlocuirea unei perechi doar in cazul in care clientul a gresit masuratorile si acesta sustine o parte din pierdere (prin refacerea unei noi perechi, noi suportam practic de 2 ori costurile acesteia; adaosul pe care il percepem nu poate acoperi nici macar 50% din costurile de productie ale noii perechi). Va rugam sa tineti cont ca toate perechile sunt personalizate dupa cerintele clientului si sunt aproape imposibil de revandut ulterior, in special, avand in vedere multitutinea de posibilitati existente( culori, modele, numere).

Procedura de retur:

- trebuie sa livrezi catre noi perechea pe care o ai deja ca sa ne asiguram ca este intacta, in cutia originala (ne-alterata) si in stare perfecta (pielea si talpa sa nu fie zgariate). Acest lucru trebuie sa se intample in maxim 5 zile dupa ce coletul initial a plecat de la noi. Nu acceptam schimburi dupa mai mult de 5 zile de la livrare.

-  vom da in lucru noua comanda si o vom trimite catre tine. Costurile pentru perechea refacuta sunt de 60% din valoarea perechii initiale.

- plata transportului este sustinuta de catre client in orice situatie (atat la livrarea coletului catre noi, cat si in cazul livrarii noii perechi catre client). Nu acceptam livrarea prin posta romana, coletul NU SE POATE RIDICA

- nu se accepta colete cu ramburs sau plata transportului la destinatar (in acest caz, Pantofica.ro)

- nu returnam bani, doar inlocuim perechea care nu se potriveste din vina clientului

- nu sunt acceptate inlocuiri din motive legate de culori, accesorii sau orice alt motiv

- procedura nu se poate repeta, perechea poate fi inlocuita o singura data dupa termenii de mai sus

 

In cazul in care greseala este din partea noastra, procedura este urmatoarea:

- perechea gresita ni se returneaza (adresa de livrare va fi comunicata pe email)

- noua pereche refacuta se va trimite in termen de 5-10 zile lucratoare de la primirea coletului cu perechea gresita. Vom face tot ce tine de noi sa urgentam refacerea, insa depindem de furnizori externi, asa ca termenul de livrare va fi cel standard.

- taxele de transport si de refacere vor fi suportate de catre noi

- nu se returneaza banii, ci perechea facuta conform specificatiilor initiale ale clientei.

 

Nota! 

Perechile pentru care se modifica in mod deosebit tiparul (cizme cu gamba mai mare de 2-3 cm fata de tipar sau botine cu circumferinta gleznei foarte mare, cizme cu gamba mai mica decat tiparul normal, incaltamintea numarul 41 sau 42, incaltamintea numarul 33 sau 34, pantofi mai decupati, incaltamintea la care se foloseste alt calapod decat al modelului prezentat pe site etc) NU SE POT returna sau schimba. Prin comanda lansata pe site acceptati acesti termeni.

 

Pentru alte informatii, te rugam sa ne contactezi pe adresa contact@pantofica.ro.