Folosirea acestui website, www.pantofica.ro, implica acceptarea termenilor si conditiilor din aceasta pagina. Folosirea websiteului se refera la vizitarea websiteului si cumpararea de produse prezentate in website. Se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor. Se aplica toti termenii din pagina Informatii utile.

Toate imaginile de pe websiteul www.pantofica.ro sunt cu titlu de prezentare si pot fi diferite de realitate. De asemenea, culorile produselor pot fi diferite in realitate din cauza monitorului sau a aparatului de fotografiat. Incercam sa prezentam produsele intr-o maniera care sa redea cat mai bine realitatea, insa nu garantam diferentele de culoare.

www.pantofica.ro isi asuma dreptul de a modifica acest document fara nicio notificare in prealabil.

Ne asumam dreptul de a folosi datele furnizate de catre dvs. pe website in scopuri comerciale (cum ar fi trimiterea de emailuri cu oferte speciale), insa fara implicarea unor terti. Nu vom oferi datele dvs. altor surse externe.

Ne asumam dreptul sa modificam, stergem sau adaugam orice informatie pe website si, de asemenea, de a intrerupe orice actiune pe website, inclusiv comenzile active.

Ne asumam dreptul de a cere plata in avans sau integrala pentru comenzile efectuate pe websiteul www.pantofica.ro.

Nu ne asumam raspunderea pentru preluarea informatiilor personale de catre surse terte.

Orice utilizator al acestui website se obliga sa furnizeze date corecte la inregistrarea unei comenzi. Nu ne asumam raspunderea pentru corectitudinea datelor. Ne asumam dreptul de a anula o comanda in cazul in care ne-au fost furnizate date incorecte sau de a bloca accesul la serviciile oferite de www.pantofica.ro fara notificare prealabila.

Ne asumam dreptul de a refuza o comanda in cazul in care: utilizatorul nu prezinta incredere sau nu este eligibil (a furnizat date incorecte, nu a ridicat comenzi in trecut, a refuzat fara motiv comenzi in trecut etc), siteul prezinta erori de afisare (legate de imagini, detalii ale produselor, preturi afisate incorect), modelul sau elementele folosite pentru model nu mai exista pe stoc (tip/nuanta de piele, tipar, toc, talpa etc), nu exista suport tehnic pentru realizarea comenzii (daca se comanda un numar pe care nu il putem realiza).

Durata pentru livrarea unei comenzi este pana la 10 zile lucratoare. Ne asumam dreptul de a intarzia o comanda pana la 20 de zile lucratoare. Dupa expirarea celor 20 de zile lucratoare vom returna avansul furnizat de catre utilizator, daca este cazul. Nu ne asumam eventualele comisioane legate de transport sau transfer bancar.

Costurile care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Pentru returnarea produselor, se aplica anumite conditii. Aceste pot fi gasite aici.

Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

 In cazul in care produsul nu vi se potriveste, va rugam sa ne contactati pe adresa de email [email protected]:

  • Pentru marimi necorespunzatoare:

  1. Daca greseala s-a produs din vina dumneavoastra, ne asumam dreptul de a cere contravaloarea modificarilor
  2. Daca greseala s-a produs din vina www.pantofica.ro, contravaloarea modificarilor va fi suportata de catre noi
  • Pentru diferenta de culoare a pielii folosite:

  1. Daca s-a produs o greseala de productie din partea producatorului ne asumam inlocuirea produsului sau reparatia acestuia. Greseala se refera la folosirea unei culori diferite fata de cererea clientului (de exemplu, daca s-a folosit negru in loc de alb).  Nu sunt acceptate situatiile in care nuanta pielii este un factor subiectiv (de exemplu, bleumarin inchis - negru, corai-rosu, corai-portocaliu, crem-bej, ivoire-crem etc). Se iau in considerare doar situatiile de diferenta extrema.
  2. Daca nuanta pielii difera din alte cauze (monitor, aparat de fotografiat, luminozitate) nu ne asumam raspunderea si nu vom primi inapoi perechea de incaltaminte. 

Produsele facute pe comanda, cu exceptia celor din stoc, nu se pot returna si nu inapoiem contravaloarea produsului/produselor. In caz de inlocuire, clientul isi asuma sa plateasca costurile de transport. 

Conditiile in care inlocuim o pereche de incaltaminte livrata (produsele facute pe comanda, cu exceptia celor din stoc, nu se pot returna si nu inapoiem contravaloarea produsului/produselor):

  1. Daca incaltamintea are defecte de fabricatie.
  2. Daca in termenul de garantie perechea de incaltaminte s-a defectat. Nu se iau incosiderare situatiile cand incaltamintea se strica din factori independenti de noi (vreme, purtarea necorespunzatoare etc)
  3. Daca s-a gresit culoarea sau tipul pielii. De exemplu, daca s-a comandat piele intoarsa gri si ati primit pantofi piele normala alb. Nu sunt acceptate situatiile in care nuanta pielii este un factor subiectiv (de exemplu, bleumarin inchis - negru, corai-rosu, corai-portocaliu, crem-bej, ivoire-crem etc). Se iau in considerare doar situatiile de diferenta extrema.
  4. Nu se accepta retur daca este vorba de accesoriile aplicate pe incaltaminte (daca au alta culoare, daca sunt pozitionate altfel decat va asteptati etc).
  5. Nu se returneaza bani, doar se inlocuiesc perechi dupa cazurile mentionate mai sus.

Situatii care pot avea loc, in care NU schimbam incaltamintea comandata:

  1. Culoarea are alta tenta/nuanta decat ce ati ales din imagini sau ce va asteptati. Mentionam ca monitorul si aparatul foto pot schimba tenta culorii.
  2. Daca nu va mai place tocul sau vi se pare prea inalt/mic. Inaltimile tocurilor sunt trecute pe site si sunt respectate in realitate.
  3. Daca numarul pantofului este gresit din cauza faptului ca nu te-ai masurat corect. Atentie! Nu se considera numar gresit daca exista un decalaj al calapodului ( de exemplu, la balerini, exista un decalaj de un numar si se vor folosi intotdeauna talpi cu un numar mai mic decat purtati).
  4. Nu se accepta retur daca este vorba de accesoriile aplicate pe incaltaminte (daca au alta culoare, daca sunt pozitionate altfel decat va asteptati etc). 
  5. Nu se returneaza bani, doar se inlocuiesc perechi dupa cazurile mentionate mai sus.

NOTA (pentru comenzile de botine/ghete/cizme)

Pentru ca este un consum mult mai mare de piele decat la pantofi, am diferentiat preturile in functie de tipul pielii. Astfel, produsele din piele intoarsa velur pot avea pret mai mic decat cele din piele intoarsa de capra sau piele normala ori lacuita. In cazul fiecarui produs in parte este mentionat acest aspect, daca este cazul. Pentru a diferentia mostrele de piele, ne puteti scrie preferintele voastre intr-un email la adresa [email protected] pentru cizme si botine NU SE POT RETURNA. In cazul in care perechile comandate nu corespund dintr-o greseala de productie, acestea se vor inlocui.Pentru orice alte informatii sau nelamuriri, nu ezitati sa ne scrieti pe adresa [email protected] sau aici.

 

Procedura De Comanda

Se aplica termenii de aici.

Prelucrarea Datelor Cu Caracter Personal

Se aplica termenii de aici. 

PFA POPESCU D. ALEXANDRA CUI 30857435    F13/1524/01.11.2012, Sediul: Medgidia, str. Poporului nr 51 bl 6 sc A ap 9, jud Constanta