Produsele comandate au garantie de productie de 30 zile calendaristice.

  1. Daca produsul prezinta defecte de productie, asiguram inlocuirea partii cu defect sau refacerea perechii. In acest caz, costurile de transport sunt suportate de catre Pantofica.ro si costurile de refacere. Nu se returneaza banii pentru produsele cu probleme de garantie, ci le refacem sau reparam.
  2. Daca produsul prezinta defecte in urma purtarii, nu se va aplica garantia de productie, insa Pantofica.ro garanteaza inlocuirea partii cu defect. Costurile si suportarea acestora de catre client sau Pantofica.ro vor fi discutate individual.
  3. Daca produsul nu iti este bun din cauza unor greseli de masurare sau ti se pare nepotrivit sau vrei sa-l returnezi din orice alt motiv independent de noi, Pantofica.ro asigura ajustarea acestuia sau refacerea perechii urmand conditiile de mai jos: 

-         daca sunt necesare ajustari, costurile sunt discutate individual

-         daca se doreste refacerea, clientul va plati un cost de 100 ron extra pentru noua pereche. Procedura este urmatoarea:

  • perechea de returnat va fi livrata catre Pantofica.ro (veti primi instructiuni pe email) pentru a ne asigura ca nu prezinta urme de purtare. Costurile de transport revin in sarcina clientului.
  • clientul lanseaza noua comanda pe site cu detaliile complete.
  • rambursul noii perechi va fi 100 ron + costurile de transport
  • cei 100 ron sunt transformati in voucher ce va putea fi folosit pentru comenzi viitoare
  • costurile de transport sunt suportate de catre client

Nu ne dorim sa ramaneti cu o pereche pe care nu o veti putea folosi, asa ca vom cauta intotdeaun solutii la costuri minime pentru ajustarea sau refacerea perechii in cazul in care nu va este buna.

NU se pot returna:

  • produsele personalizate prin desen sau broderie
  • produsele care au necesitat modificari pe calapodul clasic (barete suplimentare, accesorii suplimentare, pantofi/sandale/cizme cu latime mai mare sau mai mica decat a calapodului de baza) sau orice alta ajustare facuta tiparului de baza
  • produsele numere foarte mici (31, 32, 33, 34) sau numere mari (41, 42)
  • Produsele din sectiunea Cizme, ghete si botine

CAZURI DE RETUR

! Incaltamintea facuta pe comanda personalizata, nu se poate returna. Comenzile sunt facute dupa indicatiile trimise de catre client si nu sunt acceptate conditiile de retur. Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

Cazuri:

  • Incaltamintea imi scapa din picior sau ma strange.Puteti gasi solutii detaliate aici: https://www.facebook.com/notes/pantofica/solutii-pentru-primele-purtari-ale-pantofilor/727939770565536

In cazul in care perechea iti este prea mare sau nu iti incape deloc in picior, inseamna ca ai gresit masuratorile sau nu ai transmis particolritatile piciorului. Intotdeauna ne ghidam dupa masuratorile trimise si nu se intampla niciodata sa iti trimitem un numar gresit (raportat la masuratorile tale). Perechile sunt verificate de 5 persoane inainte sa ajunga la tine, iar daca identificam o greseala de-a noastra, refacem perechea si ne asumam costurile. Verificarea consta in: verificarea calitatii si verificarea numarului cu lungimea pe care ai trimis-o. Daca pe talpa scrie alt numar decat porti nu inseamna neaparat ca este gresit numarul, cel mai probabil este vorba despre un decalaj al calapoadelor de care am tinut cont prin masuratorile transmise SAU o stantare gresita a talpii (se intampla uneori, fiind lucrate individual si talpile). Oricum, te rugam sa ne contactezi pentru inca o verificare.

  • In cazul in care crezi ca nu ti se potriveste produsul (piciorul nu sta bine, tocul e prea mic sau prea mare sau orice alt motiv care nu presupune defecte de fabricatie), produsul nu se poate returna. Se poate inlocui, iar costurile vor fi suportate de catre client. De asemenea, costul de transport revin in sarcina clientului.
  • Anumite produse, in functie de tipul de piele aleasa de catre client, pot avea urme de cuie pe brant. Acest aspect NU este considerat defect. Produsele sunt realizate manual si daca vreti ca acestea sa nu fie vizibile, va rugam sa ne transmiteti ca sa va putem recomanda o piele potrivita.
  • In cazul in care tonalitatea culorii difera de ceea ce ati vazut de pe dispozitivul vostru (telefon/calculator), perechea NU se poate returna. Doar daca este o diferenta clara de culoare (verde in loc de albastru). Daca este extrem de importanta nuanta, puteti cere mostre - singurele costuri pentru acest serviciu sunt cele pentru transportul plicului cu mostre. 

Procedura de retur

  • Perechea comandata trebuie sa ajunga la noi  ca sa ne asiguram ca produsul nu este purtat.
  • Te rugam sa impachetezi cutia a.i. sa fie protejata in timpul transportului si cutia sa nu se deterioreze. In interior, infasoara pantofi in hartia alba de protectie.
  • Pantofii sa nu aiba urme de purtare (nu proba pantofii pe suprafete care zgarie sau afara, nu murdari interiorul). O alta persoana se va bucura de ei si te rugam sa respecti acest lucru.
  • Returul trebuie sa se faca in maxim 5 zile lucratoare de cand ai primit coletul.
  • Plata transportului si a costurilor de refacere va fi suporatata de catre client.
  • Nu acceptam colete cu ramburs
  • Procedura de refacere nu se poate repeta.