Nota: in perioara 17 iulie - 2 august 2020, colegii din atelier si furnizorii sunt in concediu. Vom continua sa preluam comenzile in tot acest timing.

Putem prelua comenzi cu livrare pana pe 17 iulie pana pe 12 iulie. Comenzile venite dupa aceasta data vor fi livrate dupa 4-5 august 2020.

Pentru orice nelamurire, te rugam sa ne scrii la adresa contact@ pantofica.ro sau in mesageria Facebook

COMENZI

Termenul de executie al unei comenzi este intre 3-10 zile lucratoare din momentul confirmarii tuturor detaliilor pe email.

Te rugam, pentru comenzile urgente, sa ne trimiti un reminder pe email cu 3 zile lucratoare inainte de deadline ca sa verificam statusul. Te rugam sa tii cont de zilele libere nationale si weeenduri   pentru ca firmele de curierat nu fac ridicari si nici nu livreaza (Rusalii, 1 mai, Pasti, Craciun)

Daca ai lansat o comanda sau neai trimis un email si nu ai primit confirmarea noastra personalizata in maxim 24 ore, te rugam:

  • sa verifici in spam
  • sa ne retrimiti un email la adresa contact @ pantofica . ro - uneori se intampla ca adresa de email sa fie completata gresit de catre clienti  sau la numarul de telefon 0743 451 542 prin aplicatia Whatsapp.

Comenzile pot avea intarzieri independente de noi (cauzate de furnizorii de talpi/tocuri). In acest caz va vom comunica in timp util pe email toate detaliile.

Numerele disponibile sunt de la 34-40. Pentru anumite perechi putem lucra si numerele 32-33 si 41-42-43. Te rugam sa ne scrii pentru informatii suplimentare.

Toate produsele (cu exceptia celor din sectiunea REDUCERI) se lucreaza personalizat – se aplica legislatia produselor lucrate pe comanda si conditiile de retur corespunzatoate (detaliate mai jos)

Cum comand

  • Lanseaza comanda pe site
  • In pagina de produse se completeaza detaliile personalizate.
  • Produsul se adauga in cosul de cumparaturi
  • Daca ai un cod de discount, il poti active in pagina cosului
  • Se trimite comanda prin apasarea butonului ‘’Finalizeaza comanda’’
  • In maxim 24 de ore ar trebui sa ai un email personalizat de la noi pentru comanda ta. In cazul in care acest lucru nu se intampla, te rog sa ne scrii (contact @ pantofica . ro )

  • Comanda pe email – in acest caz, sunt necesare detaliile de mai jos: 
  • numele, prenumele, numarul de telefon si adresa pentru livrare
  • linkul produsului de pe site (sau denumirea modelului)
  • tipul si culoarea pielii de aici sau te poti inspira de aici . Atentie! Monitorul sau telefonul de pe care vezi mostrele poate deforma nuanta pielii  lucru pentru care nu suntem responsabili. Daca este importanta tonalitatea culorii, ne poti cere sa iti trimitem mostre. Singurele costuri pentru acestea sunt cele de transport.
  • culoare talpa (bej/neagra)
  • culoare interior (inchis/deschis la culoare). Nota: pentru cizme si botine, costul interiorului din piele (mesina inchisa/deschisa la culoare) este mai mare decat costul interiorului din blanita. Pentru corectitudine, am ales sa diferentiem cele doua optiuni.
  • pentru sandale, tocul preferat: alegeti tocul de aici
  • numarul pe care il porti in general
  • numarul de cm ai talpii conform pasilor de aici.
  • circumferinta in zona monturilor
  • pentru balerini  daca preferati sa ii facem fara intarituri, va rugam sa specificati acest lucru
  • daca exista un termen limita pentru comanda (livrarea produselor depinde firma de curierat si de furnizorii nostri si pot aparea intarzieri independente de noi; ne ajuta sa ne comunicati orice detaliu ca sa putem interveni in timp util)
  • in cazul cizmelor, sunt necesare inca 3 masuratori: circumferinta gambei in punctul cel mai gros, inaltimea de la calcai la acest punct si circumferinta gleznei (daca este mai grosuta)

Cum aleg culorile

Pentru a-ti alege culorile, te poti inspira din albumul din pagina noastra de Facebook sau din feedul de Instagram.

In campul 'Culoare' in formularul de comanda poti lasa fie linkul unei poze cu culoarea dorita, fie poti descrie in cuvinte ce nuanta doresti si de unde te-ai inspirat.

In cazul in care vrei combinatie de mai multe culori, mai jos poti gasi partile componente ale unui pantof ca sa explici cat mai clar ce iti doresti.

Partile componente ale unui pantof

________________________________________

COMENZI TELEFONICE

Nu preluam comenzi telefonice. Motivatia noastra pentru aceasta decizie :

  • produsele nu exista in stoc, nu sunt standard si e nevoie de multe confirmari pentru finalizarea detaliilor
  • comenzile necesita schimb de fotografii (pentru mostre sau alte detalii) si cea mai rapida metoda este emailul sau numarul disponibil pentru WSAPP (0743 451 542 ) – disponibil doar pentru chat
  • pastram o comunicare coerenta si completa pe email, suntem foarte atenti la acest aspect pentru a ramane totul transparent, iar detaliile sa fie scrise si la vedere. Procesul de comanda este extrem de delicat si implica multe detalii.

________________________________________

TE RUGAM SA TII CONT DE…

  • in cazul funditelor, pot exista cazuri in care adezivul devine casant in cazul pieilor foarte rigide. Procedura de relipire intra in garantia produsului.
  • in cazul comenzilor cu deadline strans, va rugam sa ne dati un email cu 3 zile lucratoare inainte de deadline ca sa putem interveni in cazul unui blocaj. Incercam sa tinem cont de deadlineuri, insa in perioadele aglomerate pot exista blocaje la furnizori.
  • la deschiderea coletuluie posibil sa simti miros de solutie - daca te deranjeaza acest aspect, te rugam sa ne anunti sa tinem perechea pentru cateva zile intr-un loc care sa permita dizolvarea mirosului pregnant. Acest lucru poate intarzia termenul clasic de livrare cu pana la 5 zile lucratoare. Mirosul de solutie este marca lucrului manual si nu putem si nici nu ne dorim sa eliminam acest detaliu - ne dorim sa sustinem productia ne-robotizata si locurile de munca ale oamenilor.
  • Semnele de cuisoare de pe brantul sandalelor NU sunt defecte  sunt doar insemne ca sunt lucrate manual si nu le putem exclude. Pe piele normala si lacuita se vor vedea mai accentuat, pe pielea intoarsa se vor vedea mai putin pentru ca este poroasa.  In cazul in care va deranjeaza acest aspect, va rugam sa ne comunicati INAINTE de a da comanda in lucru pentru a gasi o alternativa, daca este posibil.

 

COMENZI SPECIALE

Daca vrei sa lucram pentru tine un model aparte care nu exista pe site, te rugam sa citesti informatiile de aici sau sa ne scrii la adresa contact @ pantofica . ro

________________________________________

GARANTII SI RETUR

  1. Produsele comandate au garantie de productie de 30 zile calendaristice.
  2. Daca produsul prezinta defecte de productie, asiguram inlocuirea partii cu defect sau refacerea perechii. In acest caz, costurile de transport sunt suportate de catre Pantofica.ro si costurile de refacere. Nu se returneaza banii pentru produsele cu probleme de garantie, ci le refacem sau reparam.
  3. Daca produsul prezinta defecte in urma purtarii, nu se va aplica garantia de productie, insa Pantofica.ro garanteaza inlocuirea partii cu defect. Costurile si suportarea acestora de catre client sau Pantofica.ro vor fi discutate individual.
  4. Daca produsul nu iti este bun din cauza unor greseli de masurare sau ti se pare nepotrivit sau vrei sal returnezi din orice alt motiv independent de noi, Pantofica.ro asigura ajustarea acestuia sau refacerea perechii. 
  5. daca sunt necesare ajustari, costurile sunt discutate individual
  6. daca se doreste refacerea, clientul va plati un cost de 50 ron extra pentru noua pereche. Procedura este urmatoarea:
  • perechea de returnat va fi livrata catre Pantofica.ro (veti primi instructiuni pe email) pentru a ne asigura ca nu prezinta urme de purtare. Costurile de transport revin in sarcina clientului.
  • clientul lanseaza noua comanda pe site cu detaliile complete.
  • rambursul noii perechi va fi 50 ron + costurile de transport
  • cei 50 ron sunt transformati in voucher ce va putea fi folosit pentru comenzi viitoare
  • costurile de transport sunt suportate de catre client

Nu ne dorim sa ramaneti cu o pereche pe care nu o veti putea folosi, asa ca vom cauta intotdeaun solutii la costuri minime pentru ajustarea sau refacerea perechii in cazul in care nu va este buna.

NU se pot returna:

  • produsele personalizate prin desen sau broderie
  • produsele care au necesitat modificari pe calapodul clasic (barete suplimentare, accesorii suplimentare, pantofi/sandale/cizme cu latime mai mare sau mai mica decat a calapodului de baza) sau orice alta ajustare facuta tiparului de baza
  • produsele numere foarte mici (31, 32, 33, 34) sau numere mari (41, 42)
  • Produsele din sectiunea Cizme, ghete si botine

Conditiile de retur sunt descrise complet aici.

________________________________________

RETUR

! Incaltamintea facuta pe comanda personalizata, nu se poate returna. Comenzile sunt facute dupa indicatiile trimise de catre client si nu sunt acceptate conditiile de retur. Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

Cazuri:

  • Incaltamintea imi scapa din picior sau ma strange.Puteti gasi solutii detaliate aici: https://www.facebook.com/notes/pantofica/solutiipentruprimelepurtarialepantofilor/727939770565536
  • In cazul in care perechea iti este prea mare sau nu iti incape deloc in picior, inseamna ca ai gresit masuratorile sau nu ai transmis particolritatile piciorului. Intotdeauna ne ghidam dupa masuratorile trimise si nu se intampla niciodata sa iti trimitem un numar gresit (raportat la masuratorile tale). Perechile sunt verificate de 5 persoane inainte sa ajunga la tine, iar daca identificam o greseala dea noastra, refacem perechea si ne asumam costurile. Verificarea consta in: verificarea calitatii si verificarea numarului cu lungimea pe care ai trimiso. Daca pe talpa scrie alt numar decat porti nu inseamna neaparat ca este gresit numarul, cel mai probabil este vorba despre un decalaj al calapoadelor de care am tinut cont prin masuratorile transmise SAU o stantare gresita a talpii (se intampla uneori, fiind lucrate individual si talpile). Oricum, te rugam sa ne contactezi pentru inca o verificare.
  • In cazul in care crezi ca nu ti se potriveste produsul (piciorul nu sta bine, tocul e prea mic sau prea mare sau orice alt motiv care nu presupune defecte de fabricatie), produsul nu se poate returna. Se poate inlocui, iar costurile vor fi suportate de catre client. De asemenea, costul de transport revin in sarcina clientului.
  • Anumite produse, in fucntie de tipul de piele aleasa de catre client, pot avea urme de cuie pe brant. Acest aspect NU este considerat defect. Produsele sunt realizate manual si daca vreti ca acestea sa nu fie vizibile, va rugam sa ne transmiteti ca sa va putem recomanda o piele potrivita.
  • In cazul in care tonalitatea culorii difera de ceea ce ati vazut de pe dispozitivul vostru (telefon/calculator), perechea NU se poate returna. Doar daca este o diferenta clara de culoare (verde in loc de albastru). Daca este extrem de importanta nuanta, puteti cere mostre  singurele costuri pentru acest serviciu sunt cele pentru transportul plicului cu mostre. 

Procedura de retur

  • Perechea comandata trebuie sa ajunga la noi  ca sa ne asiguram ca produsul nu este purtat
  • Te rugam sa impachetezi cutia a.i. sa fie protejata in timpul transportului si cutia sa nu se deterioreze. In interior, infasoara pantofi in hartia alba de protectie.
  • Pantofii sa nu aiba urme de purtare (nu proba pantofii pe suprafete care zgarie sau afara, nu murdari interiorul). O alta persoana se va bucura de ei si te rugam sa respecti acest lucru.
  • Returul trebuie sa se faca in maxim 5 zile lucratoare de cand ai primit coletul.
  • Plata transportului si a costurilor de refacere va fi suporatata de catre client.
  • Nu acceptam colete cu ramburs
  • Procedura de refacere nu se poate repeta.

________________________________________

SHOWROOM/MAGAZIN DE DESFACERE

Pantofica.ro este prezent doar online:

  • Pentru reducerea costurilor si preturi mai mici pentru voi
  • Pentru ca onlineul ne reprezinta
  • Pentru ca online iti putem oferi o gama completa si support pentru masurarea piciorului din confortul propriei case si iti poti allege dintre sutele de modele si tipuri de piele disponibile.

________________________________________

TOCURI

Inaltimea tocului:

  • Difera in functie de numar  inaltimile trecute pe site sunt pentru numerele de mijloc (3738)
  • Intotdeauna perechile numar mai mare (39-40-41) vor avea tocul mai inalt decat cele mai mici
  • intotdeauna perechile numar mai mic (34-35-36) vor avea tocul mai putin inalt decat cele mai mari
  • inaltimea tocului se calculeaza in fabrica la mijlocul acestuia. Inaltimile trecute pe site corespuns cu aceasta masuratoare
  • daca este extrem de importanta inaltimea tocului (la nivel de mm), va rugam sa ne scrieti pentru a va confirma inaltimea exacta pentru numarul vostru

Puteti gasi informatii despre inaltimile de tocuri:

  • pentru sandale aici
  • pentru pantofii stiletto aici
  • Nu se pot folosi tocuri mai mici sau mai mari pentru un model, ci se poate incercat gasirea unei solutii alternative pentru calapoade/modele similare cu toc mai mic sau mai mare. Daca tocul folosit pe un calapod este mai mic decat inclinarea acestuia, te vei duce pe spate, daca este mai mare, vei sta pe varfuri. Aceste neconcordante pot afecta sanatatea, de aceea nu le vom pune in practica.
  • Tocurile pot fi vopsite ori imbracate in piele. Practca noastra este sa le imbracam in piele.
  • Anumite tocuri nu se pot imbraca   fie pentru ca sunt prea subtiri, fie pentru ca pielea este prea rigida si vor fi vopsite – acest lucru poate presupune costuri suplimentare pe care ti le vom comunica in avans.
  • Daca vrei neaparat toculetul vopsit, te rog sa ne comunici.

________________________________________

PLATA

Poti plati:

  • Ramburs, cand primesti coletul
  • Prin Revolut – iti vom comunica prin email detaliile.
  • Prin transfer bancar – iti vom comunica prin email detaliile. Pe Pantofica.ro nu vom folosi plata online (prin procesator) pentru ca fiecare comanda trebuie sa fie validata inainte de a fi confirmata (unele detalii nu sunt coerente la completarea formularului). Dupa ce aveti OKul nostru pe email, veti primi factura pentru plata in avans (prin homebank sau OP).

________________________________________

"LIVRARE

Executia unei perechi poate dura intre intre 3 si 10 zile lucratoare, in functie disponibilitatea materialelor la furnizorii nostri (talpi, tocuri, branturi, eventual piele - in cazul in care nu este disponibila in stocul nostru). Anumite perioade (martie-iulie) sunt mai aglomerate si pot exista intarzieri (in special cauzate de furnizori), asa ca te rugam sa ne scrii daca este urgenta comanda. 

Cand pleaca de la noi coletelul, vei primi un email prin care iti confirmam trimiterea.

Livrarea comenzilor se face exlusiv prin curier rapid. Recomandam si folosim cu incredere SundayCourier si Fancourier (doar la cererea voastra). Daca doresti expedierea prin alta firma de curierat, te rog sa specifici acest lucru.

Preturile de transport (costul transportului nu este inclus in pretul afisat pe site pentru produse) sunt: 

  • Pentru Sunday courier : 10 ron in Bucuresti, 20 ron in tara
  • Pentru FanCourier: 21 ron in Bucuresti, 28 ron in tara
  • in afara Romaniei: livrarea se va face prin DPD. Te rugam sa ne scrii ca sa verificam costul de transport (poate varia in functie de tara si dimensiunile coletului)

Va rugam sa tineti cont ca intarzierile cauzate de firma de curierat NU sunt dependente de noi si de partea de productie. Livrarile se fac de luni pana vineri inclusiv, sambata/duminica nu se fac livrari.

Nu se trimit/primesc colete prin Posta Romana. Acest aspect a fost decis in urma unor incidente neplacute cu sistemul Posta Romana: colete deteriorate sau chiar pierdute.

________________________________________

VOUCHERE CADOU 

La cerere, putem realiza vouchere cadou in format electronic. Pentru informatii, va rugam sa ne trimiteti un email la adresa contact @ pantofica . ro